سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی تعیین قیمت میز مدیریت

چگونگی تعیین قیمت میز مدیریت

تعیین قیمت میز مدیریت بر اساس ابعاد آن و متریال و جنسی که در محصول استفاده شده محاسبه‌ی شود. طراحی خاص نیز ممکن است تأثیرگذار بر قیمت میز مدیریت باشد. ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا نیز بسته به معیارهایی قیمت‌های میز مدیریت را تعیین می‌کنیم. برخی از میزهای مدیریتی به خاطر چند منظوره بودن و کارایی متفاوت قیمت‌های مختلفی دارند همچنین به کاربران امکانات مختلف در میز نقش مهمی در نحوه قیمت گذاری میز مدیریت دارد مانند ابعاد – یراق آلات – کارخانه سازنده – گارانتی و خدمات نصب و …

  

به طور کلی در تعیین رنج قیمت یک میز اداری عواملی زیادی همچون مواد و متریال، رنگ، اندازه و… دخیل می‌باشند. اما می‌توان گفت شروع قیمت میزهای اداری از حداقل 2 میلیون تومان به بالا است. از آنجا که نیمی از افراد، خانه و محیط کار خود را با هم ادغام می‌کنند و ترجیح می‌دهند محیط کارشان در خانه‌شان باشد، به دنبال میز کار مدرن و گاهاً جمع و جور و در عین حال، راحت هستند در اینجا تولید کنندگان میز اداری و مبلمان اداری همچون مبلمان اداری یکتا باید محصول نهایی خود را به نحوی طراحی و تولید کنند تا ضمن زیبایی، کارایی بسیار خوب را داشته باشد و از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: ابعاد استاندارد میز مدیریت چقدر است؟

نحوه قیمت گذاری روی میز مدیریت

مشخصاً هر چه بیشتر بروی دیزاین و طراحی و همچنین متریال استفاده شده در میز مدیریت، کار شده باشد به نسبت قیمت میز کاهش یا افزایش پیدا می‌کند این شرکت در زمینه تولید و عرضه انواع میزهای مدیریتی (میز مدیریت پایه استیل، میز مدیریت وکیومی، میز مدیریت شیشه‌ای، میز مدیریت ام دی اف و میز مدیریت و کنفرانس) پیشرو بوده و با افتخار بهترین کیفیت ممکن را با مناسب‌ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

شما مخاطبان عزیز یکتا فرنیچر، جهت مشاوره در امر خرید، طراحی و ساخت میز مدیریت مدرن و کلاسیک، و اطلاع از قیمت‌ها و جزئیات محصولات می‌توانید با کارشناسان مبلمان اداری یکتا تماس بگیرید.

مبلغی که برای میز مدیریت پرداخت می‌کنید در ازای چه چیزی است؟

مواد و متریال مورد استفاده در میز مدیریت مهم‌ترین چیزی است که قیمت را برای این محصولات تعیین می‌کند. قطع به یقین شما بیشترین پرداختی را برای آن انجام می‌دهید. البته هر چه که میز مدیریتی شما را سفارشی‌تر کند (ابعاد، رنگ، متریال) قیمت آن را نیز تغییر خواهد داد.

بیشتر بخوانید: طول عمر مبلمان اداری چقدر است؟

طراحی و شکل و شمایل میز مدیریتی

میز مدیریت در سایت مبلمان اداری یکتا تنوع بسیار زیادی دارد. این تنوع با ایجاد دسته بندی‌های جداگانه از لحاظ جنس و شکل و شمایل راحت به چشم شما میاید و علاوه بر ابعاد و متریال میزهای، طراحی و شکل و شمایل آن‌ها نیز بسیار بر قیمت‌ها مؤثر است. به‌عنوان‌مثال یک میز مدیریت و کنفرانس طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به سایر میزهای اداری دارد. طراحی‌های خاص و منحنی نسبت به میزهای مدیریتی مستطیلی نیز قیمت متفاوتی دارند.

انتخاب هر نوع از این طرح‌ها به موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع سلیقه خودتان
  • متراژ محیط
  • سبک طراحی سایر مبلمان اداری
  • بودجه شما
  • نوع کاربرد شما از میز مدیریت

بیشتر بخوانید: آیا میز اداری کلاسیک هنوز هم انتخاب خوبی است؟

در انتخاب میز مدیریت این معیارها را در نظر داشته باشید:

 

  • مهم‌ترین مسئله بودجه شماست، شما باید به قیمت میزهای مدیریتی در هنگام انتخاب آن‌ها دقت داشته باشید؛
  • کیفیت بالا یکی دیگر از مسائل بسیار حائز اهمیت است که البته این موضوع را باید توسط کارشناس مورد بررسی قرار دهید اما راحت‌ترین راه، خرید از شرکت‌های معتبر است.
  • جنس میز مدیریتی نسبت به سبک طراحی محصول و نوع محیط شما باید انتخاب شود؛
  • دوام میز مدیریت و به طور کلی دوام و استحکام مبلمان اداری بسیار ضروری است، شما با هزینه کمتر می‌توانید میز مدیریت بخرید اما پس از مدتی محصول شما فرسوده شده چرا که دوام بالایی را نداشته و مجبور به خرج هزینه‌ای دوباره می‌شوید.
  • رنگ، طرح و مدل یکی دیگر از معیارهای انتخاب میز مدیریتی است که شما باید طبق سلیقه، ابعاد محیط و نوع کاربری خودتان آن‌ها را برگزینید.

در نهایت باید بگوییم که قیمت میز مدیریت به سه فاکتور زیر وابسته است:

  • شکل و شمایل میز مدیریت
  • جنس متریال به کار رفته
  • ابعاد میز مدیریت

پیشنهاد ما

موارد ذکر شده جزئی از تجربیات گروه فنی و طراحی مجموعه ما بوده که به صورت خلاصه در این نوشته ارائه شد. در نهایت اگر قصد خرید مبلمان اداری و تجهیز دکوراسیون دفتر کار خود را دارید بهتر است از مجموعه‌ها و شرکت‌های معتبر حاضر در این صنعت کمک بگیرید.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست و یا نیاز به تعویض مبلمان اداری خود دارید، می‌توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان ما، با مبلمان اداری یکتا در تماس باشید.